بررسی ورژن موبایلی دستگاه لیزر و دسکتاپ تارنما رقبا

دیدن و چک کردن صفحات سایت دستگاه لیزر رقبا , با هر ساختاری که برای ورژن دسکتاپ یا این که موبایلی خویش در حیث گرفته باشند ( در ارتباط با ساختار صفحه ها سایت ها , در نوشته‌علمی ی بعدی کاملا توضیح خوا هیم اعطا کرد ) , می تواند برای شما مضاعف دارای منفعت باشد . باز‌بینی این وب سایت ها دستگاه لیزر , قادر است برای تشخیص هرگونه تفاوت بین ورژن تلفن همراه یا این که دسکتاپ سایت ها در استعمال کلیدواژه ها , به تحقیقات شما در زمینه‌ی کلیدواژه ها کمک کند . این مبحث را در نوشته‌ی علمی ی بعدی ادامه خوا هیم اعطا کرد .
همت کلیدواژه ها در گوشی دستگاه لیزر

در هرحال می بایست همواره در مسیر با صرفه سازی کلیدواژه هایتان در نتایج جستجوهای موبایلی تکان نمائید و با نظارت مداوم از پیشرفت آنها اطمینان حاصل نمایید &# خرید دستگاه لیزر یک ابزار کارآمد برای ردگیری مرتبه بندی کلیدواژه ها در گوشی است . از طریق این ابزار شما میتوانید همت دستگاه لیزر کلیدواژه هایی که فعلا در نسخه دسکتاپ تارنما خود قضیه هدف قرار داده اید را با دقت بالا ردگیری نمایید و موتور کاوش گر و حالت مربوط دستگاه لیزر به آن را مشخص و معلوم فرمائید .

دستگاه لیزر گوشی

علاوه بر این , عبارات جستجوشده ی دیگری که ممکن است در ورژن دسکتاپ , موضوع هدف قرار نداده باشید , البته در پژوهش ها اخیر خویش آن‌ها را شناسایی کرده اید را نیز از این طریق ردگیری نمائید .

پس از وارد کردن کلیدواژه ها و انجام او‌لین کپی در این نرم افزار , خواهید روئت کرد که وب سایت شما در حال حاضر , در نتایج جستجوی موبایلی برای هر عبارت چگونه عمل می کند .
جستجوی دستی

علاوه بر ردگیری کلیدواژه هایتان , شما باید جايگاه بندی های مربوط به خودتان را در طول های مختلف بررسی کنید ; این عمل به شما کمک می کند از حالت کنونی جستجوها در رابطه با تجارتتان با خبر گردید , بعلاوه , به شما نشان می دهد که وب سایت شما در نتایج جستجوهای موبایلی چگونه ظاهر می گردد ( عناوین , توضیحات متا , URL ها و غیره . ) .

شما می‌توانید خودتان با استفاده از یک دستگاه گوشی , جستجوی موبایلی را مشابه سازی کنید , ولی در این رابطه , یک سری ابزار دستگاه لیزر نظیر User – Agent Switcher وجود دارند که می‌توانند به صورت آنلاین مانند کاربران دستگاه لیزر گوناگون اخلاق و رفتار کنند و جستجوهای موبایلی را در دسکتاپ شما شبیه سازی کنند .
Google Search Console

کاربرد دیگر Google Search Console , شناسایی کلیدواژه هایی است که اینک , مرتبه ی بالایی را در جستجوهای موبایلی برای شما به همپا دارا هستند , اما لزوماً در ورژن دسکتاپ یا این که ردگیری ها , آنان را زمینه انگیزه قرار نداده اید . با به کارگیری از گزارشات بدست آمده از Search Analytics report با کلیک روی نصیب ‘ Queries ’ و سپس تعیین CTR و Position , می‌توانید عبارت های کاوش شده ای را که سعی بالایی دارند و شایسته ترین پاسخ را از یوزرها موبایلی دریافت می کنند , شناسایی فرمایید .

بازنگری وبسایت کنونی

بازبینی و مرور بخش های مختلف تارنما برای پی بردن اینکه کاربران موبایلی , اکنون چگونه سایت ما‌را می بینند , دستگاه لیزر اهمیت اکثری داراست . یکی ابزارهای سودمندی که به شما این امکان را می دهد که ملاحظه کنید تارنما شما در دستگاه های متفاوت چه طور نمایش داده می‌شود , Screenfly است :

با وجود اینکه شما میتوانید برای باز‌نگری سایت خود از ابزارهای گوناگون استعمال فرمائید , ولی هیچ یک از این ابزارها به میزان ی اینکه خودتان این فعالیت را از روش دستگاه های متعدد انجام دهید , ظریف و درست نخواهد بود . بدین ترتیب از لا به لا موبایل هایی که میان یوزرها بیشتر زمینه به کارگیری قرار میگیرند ( که قبلاً در باب آن توضیح دادیم ) ۵ تا از دوست داستنی ترین ها را انتخاب فرمائید و نحوه ی نمایش و قسمت های متفاوت سایت خود را در آن ها بررسی فرمائید .

اما در شرایطی که هنوز ورژن موبایلی سایت خویش را فعال سازی نکرده اید , نمی توانید انتظار نتیجه ی چندان مثبتی از این بازبینی داشته باشید , ولی با این حال میتوانید داده ها مهمی از قبیل اینکه قسمت های مختلف ( دکمه ی خرید , دکمه های فراخوان , اطلاعات مرتبط با تماس و غیره . ) بهتر است در چه جایی از وب سایت شما ظاهر شوند که بر تجربه و تبدیل کاربران موءثر باشند , را به دست آورید .